بسمه تعالی

لزوم برقراری هیأت هفتگی


درباره هیأت که دیرپاترین تشکیلات شیعی است صحبت کنیم؛ چرا ما باید هیأت هفتگی داشته باشیم؛ و چرا هر یک از ما باید مقید باشیم که عضویتی در هیأت‌ها، در مجلس هفتگی‌ها در زندگی و برنامه‌های معنوی خودمان ثبت کنیم؟
امیرالمؤمنین(علیه السلام) می‌فرمایند: «مؤمن باید یک روز از هفته خود را اختصاص دهد به آموختن معارف دینی». این دستور امیرالمؤمنین(علیه السلام) است که هفته‌ای یک‌بار انسان باید بخشی از وقت خودش را اختصاص دهد به آموزش معارف دینی؛ بی‌ترید ما نباید از کنار اثرش بی‌توجه عبور کنیم.
هفته‌ای یک‌بار آموزش دیدن با هر روز آموزش دیدن فرق می‌کند و بر هر روز آموزش دیدن ترجیح دارد. شما هر بار که از معارف دینی آموزشی دریافت می‌کنید، باید تا دفعه بعد فرصتی برای تفکر، برای عمل و تجربه وجود داشته باشید تا در جان شما تثبیت شود و هفته بعد قطعه دیگری را دریافت کنید و اگر فاصله آموزش معارف دینی از هفته‌ای یک‌بار تبدیل شود به هر ماه یک‌بار باز آسیب‌های فراوانی خواهد داشت. ذهن انسان، انسجام مطلب را از دست خواهد داد! این آموزش چرا باید در هیأت اتفاق بیفتد؟ چون حضرت در نامه سی و یک نهج‌البلاغه فرمودند: «جوان من! اگر قلبت صفا دارد سخنان مرا بخوان؛ به‌دردت می‌خورد». 


برای مشاهدۀ تصاویر مربوط به جلسه ی هفتگی این هفته به ادامۀ مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395برچسب:جلسه ی هفتگی زیارت عاشورا,اهمیت یرگزاری زیارت عاشورا,پایگاه مقاومت شهید بهشتی,شهید بهشتی,زیارت عاشورا,دوشنبه ها,, | 6:29 بعد از ظهر | نویسنده : سربازان سایبری امام زمان(عج) |

نزدیک می کند دل مارا به هم حسین

این روضه نیست که عقد اخوت است

جلسه پر فیض زیارت عاشورا

همراه با سخنرانی

و مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت عصمت و طهارت

همراه با پذیرایی

دو شنبه ها بعد از نماز مغرب و اعشا در محل مسجد جامع

برگزار می شود.

منتظر قدوم سبزتان هستیم



تاريخ : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395برچسب:, | 6:38 بعد از ظهر | نویسنده : سربازان سایبری امام زمان(عج) |
صفحه قبل 1 صفحه بعد